torsdag 18 februari 2010

Torsdag igen!

Blir lite smått frustrerad på bloggen. Inläggen ser inte alls ut som jag har tänkt. Men tills jag engagerat mig för att lösa det så får ni helt enkelt stå ut med att det ser lite tokigt ut.

Skrikmaskinen kan numera även benämnas "Spyan". Hon småspydde på mig vid matningen kl 4 inatt och när hon sen ätit kl 8 så kom hela flaskan upp...på mig! Tur att hon är gullig!

Det blev en kort prommis innan jag åkte till ma&pa. Här väntas paltmiddag. Ikväll håller vi tummarna för Helena Jonsson. Hoppas verkligen det går bättre idag. Nu är det snart helg igen, vad tiden går fort. Klara blir 8 veckor på söndag, stora tjejen. Helgen är helt oplanerad än så länge. Förhoppningsvis blir det lite varmare så vi kan vara ute litegrann. Skulle inte bli alltför förvånad om det blir mycket OS också. Trevlig kväll mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Oj då, det var ju en mindre trevlig överraskning nattetid...

    Hoppas ni har haft en mysig förmiddag och att du kunnat göra det du velat. Kram på dig fina syss

    SvaraRadera
  2. "Spyan" är snäppet häftigare än "Ludde"... Visste inte att det var hennes smeknamn..;) Jobbigt med nattvaken, dessutom ifall det blir som din natt, med kräkkalas... Men som sagt- tur de är söta! Nu är det snart paltdags-mums! Vad skulle vi göra utan din(er) ma & pa!? //Kramiz

    SvaraRadera