fredag 26 februari 2010

Rolig som en sten



Hoppas nån uppskattar min humor lite mer än min son för enligt honom är jag "rolig som en sten". Känns ju sådär!






Här är en bild på vår nya tavla i hallen. Familjen Frän - det är vi det! Bilden är ritad av barnens tremenning Alexandra. Tycker det var ett strålande fint porträtt av familjen Frän.



Min nya bröllopsplaneringsbok. Rosa och fin. Dessutom gick 10 % av priset till bröstcancerfonden och det är ju bra. Viktig sak att stödja. Har börjat fylla i, strukturera upp dagen och kvällen, lagt upp en budget. Skönt att få lite ordning på alla tankar.

Idag var jag och lunchade med min gamla polare Åsa. Riktigt kul att träffas. Det var alldeles för länge sen sist. Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång.

Ikväll blir det sista rycket med OS och sen Solsidan. Helgen är än så länge helt oplanerad utan en massa måsten, tror inte ens jag ska starta en tvättmaskin. I helgen ska vi bara mysa, vila och göra det som faller oss in. Mycket Ville-tid hade jag tänkt, förhoppningsvis utomhus om vädret tillåter. Trevlig helg mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en mysig helg, jag vet ju vad jag gör i alla fall...Kram

    SvaraRadera
  2. Solsidan är grymt! Skrattade så jag grät!! /Camilla

    SvaraRadera