onsdag 17 februari 2010

Stackars Anja!






Sitter och lider med Anja som var så himla nära medalj. Hon är en av de svenskar jag verkligen hoppades skulle ta en medalj. Nu får man bara hoppas att hon inte skadade sig alltför mycket.






Idag har vi bara varit inne. Har varit ganska mysigt och båda barnen har varit snälla vilket underlättar saken. Däremot har jag inte fått mycket gjort. Så fort jag försökt lägga ner Klara i vaggan så vaknar hon. Ibland brukar hon kunna sova en halvtimme/timme i alla fall, men inte idag. Idag har bara mammas famn varit bra nog.






Jempan och Melle kom hit och åt middag idag, det bjöds på raggmunkar, bacon och rivna morötter. Mycket gott! Vi började planera lillans dop också. Jennie ska vara fadder även till henne. Hon har varit/är en utomordentlig fadder till Ville och jag kan inte tänka mig någon annan fadder för Klara än min älskade, älskade vän. Hon är dock väldigt upptagen så det är inte det lättaste att hitta en helg där hon inte är uppbokad, men jag tror vi har lyckats. Ska bara kolla med lokal och prälle innan inbjudningskorten skickas ut. Här nere är bilder från Villes dop.






Mamma, pappa och Majsan kom också hit och hälsade på och hade med sig semlor som vi smaskade på. De tog med sig Ville hem. Kul för Ville med mys hos mormor och lek med favoritkusinen. Imorgon när jag ska hämta han blev det visst paltmiddag också vilket passade oss alldeles utmärkt. Smaskens.






Nu hoppas vi på Emil Jönsson och varför inte Magdalena Pajala! Heja Sverige!

2 kommentarer:

  1. Tack för en mysig stund, god middag och mys med Klara (synd att Ville inte vill sitta och gosa så med mig)! Jag är verkligen stolt och rörd över att få vara fadder även till lillfisen. Kram systra mi!

    SvaraRadera
  2. åhh vilket fint uppdrag, hon är ju en fantastiskt tjeje den där bruttan JP!

    Vi har det bra här nere, för Noelle går det så bra det bara kan. Jag har klänningsångest så det skriker om det har liksom hittat två klänningar och kan inte bestämma mig!
    Ska nog dra lott!

    puss

    SvaraRadera