torsdag 4 februari 2010

Heja Luleå!

Har precis sett Luleå köra över Modo...eller nåja, de vann i alla fall med 4-1. Vi brukar ganska ofta köpa matcherna på internet, men jag överdriver inte när jag säger att Luleå brukar förlora 95 % av matcherna vi ser. Vi har riktig otur att vi lyckas pricka in förlustmatcherna...men inte idag!

Natten har inte innehållit så många timmars sömn. Hade vi bara haft ett barn hade man kunnat sova lite på morgonen, men nu vaknade Ville kl 7, så det var bara att stiga upp. Har haft en grym huvudvärk hela dagen. Lämnade V hos mamma några timmar så jag kunde åka och äta lunch med toppenfina vännerna Camilla och Carro. Är glad att jag har såna bra vänner i min närhet så man kan tanka lite energi när kroppen och knoppen känns sådär.

När jag kom hem från stan gick jag upp till sovrummet för att byta om till vardagsstassen...mjukisbyxor. Sängen såg då alldeles för inbjudande ut så jag la mig och sov en timme. Mycket skönt!

Nu är det helg igen. Imorgon bjuder vi mina kära föräldrar på middag. Resten av helgen bjuder på nån sorts aktivitet med Jempan med familj och förhoppningsvis en sovmorgon.

1 kommentar:

  1. tack själv vännen, du vet som tar hand om klara om du skulle behöva några timmar ledigt en vardags när tjejerna är på dagis kram c

    SvaraRadera