söndag 21 februari 2010

Fantastisk helg!

Vilken härlig helg det här har varit. En mycket bra blandning av roligheter och nyttigheter. Vi har bland annat städat hela huset, renbäddat alla sängar och tvättat. Det var nyttigheterna.

Jag fick mig en egen dag på stan i lördags. Mycket härligt. Var bland annat och kollade in lite vigselringar (det är ju så himla kul att drömma om lite glitter och glamour). Tittade också in i stans bröllopsbutik. Jag tror att det börjar klarna snart om hur jag vill ha bröllopet. Förhoppningsvis klarnar det ännu mer senare i veckan.

På kvällen bjöds vi på middag hos fina vänner i byn. Såg Mello och lite OS och hann även få i mig tre alkoläsk. Smaskens fillibajs!

Idag har vi fått finbesök av två kusiner med sina härliga familjer. Alltid kul att träffas, borde bli oftare. Efter god middag avslutades kvällen med en påhälsning hos ma&pa. Tyckte det kunde vara schysst att hälsa på nån gång utan att bli bjuden på middag också.

Som sagt en fullspäckad helg.

Till sist måste jag ju bara säga: Heja Sverige. Dom är ju hur grymma som helst. Det är många glädjetårar som runnit i helgen. Det är ju så himla kul att höra SVT:s kommentatorer. Älskar Anders Blomqvist, Per Elofsson och Popsen. Älskar OS! Nu håller vi tummarna för att Helena Jonsson får avsluta på ett bra sätt, det är hon värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar