måndag 22 februari 2010

Ingen rubrik

Idag blev vi bjudna på lunch hos min käraste vän. Mycket gott och alltid trevlig med sällskap en vanlig måndageftermiddag. Luftade lite idéer kring bröllopet och som sagt var, det börjar klarna.

Måste bara berätta lite om Klaras utveckling sista dagarna. Känner att hon fått oförskämt mycket skit här på bloggen. Hon har skrikit väldigt mycket stundtals, men sista dagarna har de stunderna varit lite kortare och när hon är vaken har hon varit jätteglad, skrattat och jollrat. En riktig sötunge är hon. Värmer i hjärtat att se hon ligga och skratta när man tjollrar med hon.

Har lånat ut dottern till mamma inatt. Hon blev bebissjuk så jag var och lämnade av henne efter middagen. Ser fram emot en hyfsat lång natt och en förmiddag helt själv imorgon efter jag lämnat storen på dagge. Tror jag ska passa på att baka lite limpa. Har fått en gammal hushållsassistent av Johans mormor som borde invigas.

Nu ska jag passa på att njuta av tystnaden en stund innan det är dags för sängen.

1 kommentar:

  1. Tystnaden kan vara underbar, det är dock konstigt hur snabbt man kan längta efter deras ljud... Lunchsugen nästa vecka? /Ulrica

    SvaraRadera