torsdag 25 februari 2010

Mina föräldrar är de bästa!

Det blev både sovmorgon och OS-hockey imorse, det bästa av två världar. Var en snabbis på stan och åt lunch med vänner. Hann även med att kolla lite på vigselringar. Älskar blingbling, ju fler stenar desto bättre.

Åkte sen till mamma där det var middag för hela klanen igen. Varken Ville eller Maya ville åka hem så de fick stanna en natt till. Mina föräldrar är verkligen fantastiska, ett tålamod som heter duga och ett väldigt stort hjärta till sina barn och barnbarn. Världens bästa!

Pratade även ganska länge med en väldigt kär vän. Synd att du bor så långt bort, hade gärna haft dig närmare. Är så glad över att du är min vän trots att vi inte pratas vid jätteofta...väldigt sällan faktiskt.

Nu blir det sängen, är riktigt trött. Kjolfredag imorgon!

4 kommentarer:

  1. Hej Maria! Jag har "av misstag" raderat min blogg, här är min nya adress ifall du vill läsa! :) ozzylippe.blogspot.com
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. HOPPAS NI HAR DET BRA 2010
    MAYA,B MARIA

    SvaraRadera
  3. HOPPAS KLARA SOVIT BRA INATT 2010

    SvaraRadera
  4. Vad härlig du är!
    Jag känner precis likadant. Otroligt när man börjar tänka på hur många år vi varit vänner... Jag är stolt och tacksam över att ha vänner som du, oavsett avstånd så är ni alltid mig nära.

    SvaraRadera