fredag 12 februari 2010

Då är det fredagsmys...


Kusin Dexter

Då var det fredag igen. Älskar fredagar, då har man hela helgen framför sig. Ser fram emot denna helg med mycket trevligheter och mys inplanerat. Idag kommer barnens kusin och faster hem från Stockholm. Kul att träffa dem också.


Natten har varit sådär. Klara har tjorvat lite och Ville har också sovit oroligt. Jag har försökt vila lite medan Ville är på dagis, men jag kunde inte riktigt komma till ro, så jag har sett Mästarnas Mästare och Himlen kan vänta på SVT Play istället. Usch vilket hemskt program, men samtidigt väldigt att se och påminnas över hur bra man har det och att man har sina nära och kära i livet.


Ikväll blir det fredagsmys. God middag, en flaska svart (p-max) och lite karra från godishuset som jag och Ville ska fara och köpa när jag hämtat han från dagis.


Förhoppningsvis är det betydligt varmare än -26 imorrn för då ska Ville få premiäråka sina slalomskidor på Valls. Trevlig helg mina vänner!


1 kommentar:

  1. Skönt med fredagsmys, själv ska jag jobba och titta på alla andra som fredagsmyser. Om det är varmare imorgon kanske jag o Melker kommer och hejar på Ville. Kram

    SvaraRadera