fredag 5 februari 2010

SVT äger!

Har precis sett På Spåret. Tyvärr förlorade mitt favoritpar Lena och Bo Sundström. Lite extra stolt är man ju eftersom han kommer från Piteå.


Jag tror jag håller på att bli gammal. Jag föredrar oftare och oftare program på SVT före program på reklamkanalerna. Jag ÄLSKAR Mästarnas Mästare, söndagkvällar ser jag alltid Agenda, försöker att inte missa Debatt, SVT:s sportsändningar är överlägset mycket bättre än de andra kanalernas, speciellt Vinterstudion. På Spåret och Skavlan är fredagsfavoriterna. Fast nya programmet Solsidan på fyran verkar ju bli en riktig succé. Riktigt kul!


Ma & pa har precis farit hem efter kvällens middagsbjudning. Det bjöds på chili con carne och cheescake till efterrätt. Riktigt gott.


I övrigt har dagen varit bättre än på mycket länge, både Klara och Ville har varit på fantastiskt humör och då kan man ju inte annat än att bli glad själv.

Ville och Maya i Ersträsk vintern -08

1 kommentar:

  1. Åh, Frostmobarnen...sötisar! Blir nog prommis någon gång mitt på dagen, så du kan ju höra av dig om det nu inte blir Nimby´s eller nåt annat...Kram

    SvaraRadera