fredag 19 februari 2010

Kjolfredag!


Finfina kusiner
Ja då var det fredag igen, fantastiskt skönt. Känns bra att Jojje ska vara ledig två hela dagar. Vi har inga som helst planer, men vi borde försöka städa lite här hemma, behövs verkligen. Men nåt roligare ska vi väl försöka hitta på också.
När jag jobbade försökte jag att ha kjol alla fredagar. Kul att vara lite extra fin nån gång och ett bra sätt att fira in helgen. Och nu har jag bestämt att fortsätta med det även fast jag är föräldraledig. Man måste ju försöka piffa till sig lite extra nån gång och inte bara gå runt i mjubyxor hela dagarna. Det är ju i och för sig väldigt bekvämt med leggings och klänning också, lika skönt som mjukbyxor fast lite finare.
Måste ju kommentera lite kring OS också. Behöver jag säga mer än ANJA! Hon är ju grym. Innan OS var jag faktiskt ganska säker på att hon skulle ta en medalj trots att hon inte haft sin bästa säsong, men med hennes vinnarskalle så kan man aldrig räkna bort henne. Grymt imponerande. Ikväll hejar vi på Charlotte Kalla. Trevlig helg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar