torsdag 1 april 2010

Blingbling

Nu har jag hämtat den och den var såååååå fin. Eller hämtat och hämtat, den var ju inte helt gratis. Jag pratar naturligtvis om min vigselring. Den blev ännu finare än jag kunnat tänka mig. Hur ska jag kunna låta bli att ha den på mig fram tills vi gifter oss. Jag längtar verkligen tills jag får ha den på mig varje dag. Finfin var ordet.

Idag har jag antagit utmaningen av Jennie att vara utan godis fram till midsommar, med start veckan efter påsklovet. Är det någon mer som hänger på. Klarar jag av det så klarar alla av det. Jag tror kroppen kommer att må bra efter att bli lite avgiftad av allt socker man trycker i sig.

Har haft ont i huvudet hela dagen. Vet inte om det är pga trötthet, lättare migrän eller för att jag håller på att bli sjuk. Det är bara att hoppas att det gått över till imorrn, för då blir det 30-kalas på Nötön. Blir riktigt roligt att träffa tjejerna igen. Nu blir det nog strax sängen. Skönt att alla i familjen är ledig i flera dagar.

1 kommentar:

  1. Funderar på utmaningen-en svår sådan! ;) men får man äta kakor isf?!

    SvaraRadera