tisdag 20 april 2010

Allt känns faktiskt toppen

Tack snälla alla ni som hejar på och kommer med uppmuntrande ord. Det gör verkligen den här resan lite lättare. Det går fortfarande jättebra, känns bättre och bättre i kroppen. I söndags när jag var ut på en prommis blev jag jätteyr efter 30 min och fick gå hem. Surt. Men både gårdagens och dagens prommis kändes toppen (förutom att kondisen kunde varit bättre, men förhoppningsvis är den det snart). Promenader är verkligen toppen. Bra sätt att fundera och rensa hjärnan.

Ikväll blir det vinlotteri och jag får väl gå mot strömmen och säga att jag bryr mig faktiskt inte om jag vinner eller inte. Jag kan ju ändå inte dricka på länge och tycker heller inte om vin särskilt mycket. För mig räcker det gott och väl att få komma iväg och träffa alla tjejer. Mental näring så det sjunger om det.

Nu blir det duschen och sen ut så Ville får cykla en stund.

1 kommentar:

  1. Heja heja heja, vi går mot nya mål tillsammans. Du med xtra. och jag mot Tjejmilen och en starkare kropp. Puss så ses vi sen!

    SvaraRadera