onsdag 21 april 2010

Dag 6 och vägning

Så var det dags för den första vägningen. Lite nervös var jag nog allt. Försökte att inte ha några förväntningar, men det är ju så himla svårt. Vågen visade i alla fall på -3.1 kg på 6 dagar och det får man nog ändå betrakta som godkänt. Jag har kämpat på bra. Nu är det bara 9 veckor kvar med helfart. Yejjj.

Började dagen med ett gammalt Bevvan-avsnitt och sen en 70-minuterspromenad till Svensbyn. Superhärligt var ordet. Innan vägningen har vi mellanlandat hos mor och far som vi inte träffat sen i torsdags eller fredags vilket är väldigt länge för mig, så nu var det på tiden igen.

Jag och Klara har också hunnit med att babysimma i Hortlax. Vi började träna för dyk som ska göras nästa vecka, men Alfons tjuvstartade idag och gjorde det galant.

Imorgon blir det att ta tag i bröllopsinbjudningarna. Väldigt trevligt.

Och nej, jag vann ingenting igår på vinlotteriet och det gjorde verkligen ingenting. Är så nöjd ändå, vi har så himla trevligt. Lyckades även motstå värdinnans nybakade scones, såg riktigt smaskiga ut. Bra gjort!

8 kommentarer:

  1. Det var riktigt bra kämpat du är jätteduktig
    Mamma

    SvaraRadera
  2. Så duktig du är! Kommer gå galant det där. Borde också ta tag i Beach 2010 men det går sådär. Var dock ute och sprang igår så det är ju ett steg i rätt riktning. Kul att du skriver så man har lite "koll på er", tittar in ngr ggr per dag. Ha det bäst och hälsa med dig! *Kram*

    SvaraRadera
  3. Det är ju tusan-i-mig ett halvt kilo per dag, förstår du hur bra du är?! Grymt var ordet!

    SvaraRadera
  4. härligt!!!!!!!!!!!!!!!!! du är grymm kram kram

    SvaraRadera
  5. Härligt jobbat!!! Det är ju helt otroligt mycket! Vilken grej! Fortsätt kämpa!

    SvaraRadera
  6. Grymt bra jobbat!!! Du ser, det var värt det igår... Trots att det var grymt gott =)

    Nu blir det tre till innan nästa vägning!!

    SvaraRadera
  7. Stort grattis!!
    Jag är mäkta imponerad. Tänk inte på hur mycket som är kvar, tänk på hur bra och fort första veckan gick och vilken grym karaktär du har!

    Tack snälla för din hjälp, fick brevet idag. Du är inte bara grym på xtravagansa, du är grym på så många saker- som att deklarera :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera