torsdag 8 april 2010

Fina föräldrar

Sitter och funderar vad jag och Jojje ska hitta på i helgen. Fick precis veta att svärmor ringt och ville låna storebror i helgen. Johan var lite sugen på att åka till Kåbdalis och åka slalom, men jag vet inte, vi får se. I så fall måste vi ju låna ut Klarisen också.
Jag vet att vi har mer hjälp av mina föräldrar/svärisar än vad många andra har och det är vi verkligen tacksamma för. Alltid är det någon av dem som kan sköta barnen om vi behöver barnvakt, men minst lika ofta ringer de och vill låna barnen utan att vi har planerat nåt, eller ber dem stanna när vi är där och äter. Ofantligt värdefullt med hjälp i vardagen. De sköter nog inte bara för att hjälpa till utan jag är ganska övertygad om att de verkligen vill vara med barnen. Det är vad de säger i alla fall.

1 kommentar:

  1. Fina föräldrar och svärföräldrar kan man aldrig få för lite av! Kram

    SvaraRadera