onsdag 28 april 2010

Nervöst!

Då var det dags för vägning igen. Är nervös som tusan. Är rädd att motivationen dippar lite om vågen inte visar ett bra resultat. Fast jag vet inte vad ett bra resultat är egentligen. Jag vet inte vad jag ska förvänta mig och jag försöker att inte förvänta mig en viss siffra. Jag försöker intala mig själv att bara jag går ner 8 hg så är jag nöjd, får då kommer jag ner på nästa kg-siffra, men självklart hoppas man ju på mer. Det är bara att vänta och se helt enkelt. Det har varit en ganska jobbig vecka med både dop, middagsbjudning och kalas + ett väldigt sug efter mat. Nästa vecka blir sju resor värre med middagsbjudning hemma och borta plus en massa kalas på det. Jag hoppas därför verkligen att vågen idag ger mig mycket motivation att tycka att det är värt det.

Klara ligger ute och sover. Hon sover gärna 4-5 timmar på dagen. Helt galet länge. Ville sov aldrig längre än en timme när han var så här liten så på så sätt är de inte alls lika. Vi åker snart till mormor där Ville ska få husera medan jag och Klara ska på babysim och prova dyka för första gången. Sen iväg på xtravaganza-möte. Wish me luck!

4 kommentarer:

  1. Lycka till systra mi! Måste ju vara underbart med lite egentid/Villetid när lillan sover. Lycka till även till Klarisen som ska dyka! Puss

    SvaraRadera
  2. Lycka till! Ses imorgon/U

    SvaraRadera
  3. Lycka till på vägningen! Det kommer gå galant!!

    SvaraRadera
  4. Lycka till vi i lakafors

    SvaraRadera