torsdag 29 april 2010

Inlägg nr 100

Sitter uppe själv, händer verkligen inte ofta. Ville och Johan sover och Klara är hos mamma. Vet inte om jag ska passa på att njuta av ensamheten eller om man ska passa på att sova. Skönt är det i alla fall.


Har precis kommit hem från tjejkvällen. Gjorde inga stora utsvävningar, en kopp te var vad som inhandlades. For mest dit för sällskapet och för att jag gillar tjejkväll, kul när det händer nåt i stan. Började leta lite efter skor till bröllopet. Ska försöka hitta några som är riktigt sköna, men man vill ju helst att de ska vara riktigt snygga också. Har inte hittat några sådana än, men jag hoppas att det kommer. Det är ju långt till september.


Har fått väldigt mycket inspiration till fortsatt kämpande med de smarriga pulverdrinkarna. Hittade jättemycket kläder som jag gärna skulle vilja ha. Både businesskläder till blivande businesswoman, men även snygga klänningar och slappare kläder. En bit på väg är jag i alla fall. Fick idag på mig mina jeans som jag hade innan jag blev gravid, alltid nåt.


Började dagen på ett fantastiskt skönt sätt. Tog en prommis runt Durrudden med Sara och Ben. En och en halv timme var vi ute i det superhärliga vädret. Underbart både för kropp och själ. Har på senaste tiden varit duktig med att både få in rörelseglädje och mental näring varje dag. Jag trivs med livet, känner mig pigg och nöjd med att jag återtagit kontrollen över mitt liv. Det finns alltid saker som kan bli bättre och mitt liv är på inga vis perfekt, men jag har blivit betydligt bättre på att njuta av vardagen och allt jag faktiskt har i mitt liv. Mycket skönt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar