onsdag 31 mars 2010

Simma, simma, simma...

Har precis satt mig ner i soffan. Mamma ville låna Klara och det fick hon mer än gärna. Natten som gick var inte den bästa, så jag ser verkligen fram emot att få sova inatt. Får bara se till att slita mig från datorn i tid.

Idag har hela familjen Öberg/Burman/Berg varit och firat att min käre far äntligen har lyckats slita sig från jobbet. Han har gått i pension efter nästan två år på övertid. Vi firade med okej middag på sportbaren, trevligt var det i alla fall.

Idag har vi varit och babysimmat med Klara. Vi började aldrig babysim med Ville. Som förstagångsmamma var jag alldeles för nojig och rädd hur det skulle gå i omklädningsrum och duschrum. Lite fånigt, men det var så jag kände då. Klara skötte sig i alla fall utmärkt. Knappt minsta lilla gråt under hela tiden. Hon är verkligen nöjd långa stunder av dagen, fast hennes perioder med skrik och ont i magen finns fortfarande kvar, men det blir bättre och bättre för varje vecka. Nu ska jag försöka ta mig i säng strax så jag får min skönhetssömn. Gonatt

1 kommentar:

  1. Grymt bra Smarris, det kör vi på! Jag har just tryckt lite karra...:)

    SvaraRadera