fredag 2 april 2010

Tjejkväll!!

Är hemma själv, händer sällan. Nystajlad och grann. Ska strax och hämta upp tjejerna för att bege oss på trettioårspartaj på Nötön. Fast jag kör. Blev för mycket meck att fixa skjuts för ett par cider. De kan jag lika gärna vara utan. I det här sällskapet behöver man ingen alkohol, vi har alltid lika trevligt ändå.


Har haft lite skrivångest sista dagarna. Fick höra för ett tag sen att bloggar där det bara står vad man gör var helt ointressanta. För att de skulle vara värda att läsa så skulle man skriva om tänkvärda grejer, vad vet jag inte riktigt, politik, feminism, manligt/kvinnligt??? Fast sen har jag bestämt mig för att om någon tycker att det är tråkigt att läsa så är det ju bara att sluta. Jag skriver om precis det som faller mig in. Det bästa är att det är ju faktiskt min blogg så det är ju jag som bestämmer!


Däremot har det blivit lite bilder på sistone. Är inte den mest flitiga med kameran. Borde ha tagit kort idag när Ville var ute och tolkade med boben bakom skotern, eller när han körde fyrhjuling, när jag skurade badrummet eller när jag gjorde morgondagens efterrätt eller kanske på Klaras långsov i vagnen, fem timmar, nytt rekord tror jag. Men nu gjorde jag inte det, men då hade ni fått se vad vi gjort idag.


Nu bär det snart iväg.
Här är en bild på Klara när hon sover i min gamla dockvagn. Gulligt va!

1 kommentar:

  1. Ja jag läste också det inlägget på en blogg men jag bestämde mig för att skita i det och sen är det ju faktiskt så att gillar de inte vad man skriver så kan man ju sluta läsa.. Jag ska då inte sluta läsa din så fortsätt du att skriva./ Anna S

    SvaraRadera