måndag 28 juni 2010

Äntligen...

...får jag sitta ner. Har varit igång hela dagen. Vi har fått otroligt mycket gjort på inglasningen vilket känns fantastisk. Kanske kan det bli semester för oss också så småningom. Hoppas på en lika produktiv byggar-/målardag imorgon. Det bjöds på middag hos mamma. Toppen att slippa tänka på mat när man jobbar.

När vi kom hem gick jag och S på en lång och rask prommis mot Stockbäcken. Riktigt skönt. Både rörelseglädje och mental näring på en och samma gång. Har dessutom bakat efterrätten jag ska bjuda på på onsdag då vi har sommarfest med jobbet. Efter lite röjning i köket och planering av kommande dagars mat har jag nu sjunkit ner i soffan. Men det är bäst att man inte stannar här. Sängen är nog ett lämpligare ställe att vara på så jag orkar med morgondagens målarpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar