tisdag 8 juni 2010

Husfru var ordet

Länge sen det blev något längre inlägg, men här hemma är det fullt upp. Altanen byggs för fullt och med tre snickare hemma så har jag det jag göra med att fixa lunch, middag och fika däremellan, plus ta hand om två barn och huset i övrigt med städ och tvätt. Som tur är har mamma varit här och hjälpt till.

I lördags var det möhippa för fantastiska Caroline. Tyvärr glömde jag kameran (som vanligt) men jag kan lova att dagen och kvällen är väldokumenterad då paparazzin var med hela dagen. Vi hade riktigt kul hela dagen och efter lite övertalning så följde jag även med ut som avslutning, trots att gå ut nykter inte är min favorit och det är jag väldigt glad för. Det blev många nya bekantskaper under kvällen vilket alltid är lika kul. Det är fantastiskt vad det finns mycket trevligt folk i den här stan. Nu ser vi bara fram emot bröllopet den 3:e juli. Det kommer att bli en fantastisk fest. Är verkligen glad att jag lärt känna denna underbara tjej med det stora, stora hjärtat. Kram på dig tjejen.

Nu ska jag gå och förbereda kvällens middagsbjudning för snickare och barnvakter. Bäst att passa på medan Klara fortfarande sover.

1 kommentar:

  1. ok... då grät man igen!
    Tack snälla du för att du förgyllde min fantasiska dag och för dina alldeles för stora ord om lilla mig!

    Jag är så glad att du ingår i min fina vänkrets och passar på att säga hejje hejja hejja!!!! du är grym... puss då

    SvaraRadera