fredag 4 juni 2010

Tecken från ovan

Igår medan jag funderade på om jag skulle ta mig råd att köpa klänningen eller inte så damp det ner ett sms med 50 % rabatt på valfri sommarklänning. Så då fanns det ju inget att tveka om längre. Är mycket nöjd med mitt köp. Anledningen till att jag tvekade lite är att jag egentligen bör köpa en massa andra kläder istället, typ byxor eftersom de jag har sitter riktigt dåligt. Men jag vill gärna vänta liiite längre. Hur som helst så kommer jag att behöva köpa ganska mycket nya kläder här framöver, vilket känns superkul. Men när det är mycket nytt som ska köpas måste jag nog prioritera lite vad som är mest akut och viktigt och där kanske inte en långklänning passar in.

Ikväll blir det kalas för Jojje som fyllde år igår. Resten av helgen blir det att passa upp Johan och pappa som påbörjade altanbygget igår. De reglade upp igår och den kommer att bli riktigt stor och fin. Tidigare har jag försökt göra mig en bild över hur den kommer att bli men det är svårt, men nu känns det riktigt kul att det börjar ta form. Ska försöka lägga ut några bilder i helgen. Jag väntar på det roliga att få inreda den. Vi har lite möbler som vi fått av svärmor och svärfar som vi ska använda tills vidare tills vi prioriterar att köpa nya.

Nu väntar lite städning och bakning inför kvällen. Sen blir det att svida om för det är ju kjolfredag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar