fredag 11 juni 2010

Lite bättre nu

Tack snälla M & U för peppning. Det behövs. Det känns lite bättre nu måste jag säga. Men jag vill ändå förtydliga en grej. Jag har absolut tänkt fortsätta med hela XV-programmet och jag ska nå mitt mål. Det är jag helt bestämd över. Det skillnaden skulle bli om jag börjar äta nu, är att jag går ner på halvfart lite tidigare än planerat och då går ju minskningen lite saktare. Men jag har gått ner ca 0.5 kg mer i veckan än snittet så jag har redan nu nått mitt 10-veckors mål. Men det är klart, kör jag i 10 veckor så är det ju ännu mindre att ta med halvfarten sen. Men min motivation att nå mitt mål har inte ändrats, bara motivationen att köra helfart.

1 kommentar:

  1. Imorgon går jag in på detox så nu tycker jag att vi kämpar tillsammans och peppar varandra med pulver och promenader. GO Marran! Puss

    SvaraRadera