söndag 20 juni 2010

Nu börjar semestern!

Oj vad det har regnat idag. Jag lyckades dock pricka in min promenad precis under ett uppehåll. Flyt! Annars har dagen mest bestått av pyssel. Jag har målat lite till inglasningen. Johan, Laine och Danne har fixat med elen. Vi har skruvat ihop vår nya gasolgrill. Lite tvätt. Lite mat. Lite barn. Ja, det var väl det.

Gårdagen spenderades till stor del framför tv:n för mig. Ojojoj så himmelens vacker hon var och vad romantiskt det är med bröllop. Började bara längta ännu mer till vårt eget. Skulle inte vara helt fel att få ha den där klänningen, diademet och en fest på slottet eller Daniels vackra tal till sin fru. Imorgon ska vi i alla fall ta tag i våra bröllopsplaner igen då vi ska iväg och prova ut kläderna. Min klänning kommer i veckan, men den lär ju vara för stor så jag hoppas jag ska hitta en ny på Cinderellas rea. Johan ska också slutgiltigt bestämma vad han ska ha på sig. Jag hade hoppats på smoking, men han ville visst ha frockcoat, så vi får väl se vad det blir. Kul att prova klänningar ska det bli i alla fall.

Imorgon ska vi fortsätta med inglasningen. Målning av tak och panel står på schemat. Ska snart ta nån bild så ni får se hur det blir! Nu blir det lite kvalitetstid med min man om han behagar komma in från garaget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar