onsdag 2 juni 2010

Onsdag och vägning igen!

Nu är 7 veckor avklarade. 3 veckor på helfart kvar. Hade vi inte haft ett trevligt bröllop att gå på hade jag nog kört helfart många veckor till. Fast ändå...nu är det bara tre veckor kvar till jag får äta grillad kycklingfilé och rostade grönsaker. Bara 3 veckor kvar.

Jag var väldigt nervös för vägningen eftersom det var två veckor sen sist. Svårt att veta vad man ska förvänta sig för nedgång. Men jag hade inte behövt vara nervös, för vågen visade -4.3 kg på två veckor. Totalt har jag gått ner 15.0 kg på 7 veckor. Midjemåttet har minskat med 18.5 cm. Ja, vad säger man. Kan inte vara annat än nöjd.

Ett angenämt problem i sammanhanget är att mina byxor börjar sitta riktigt dåligt. Borde verkligen köpa nya, men det käns lite dumt eftersom jag ska gå ner mer. Men snart har jag inget val. Får nog köpa ett par gå-bort-byxor, så får jag ha mina förstora här hemma. Har däremot hittat en väldigt fin klänning.http://www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8812923, som är jag är väldigt sugen på att köpa. Är däremot inte så sugen på att köpa en axelbandslös bh, eftersom även den delen av kroppen minskar ganska fort. Lyxproblem!

Nu dags för mat för lillan.

4 kommentarer:

  1. Go, go, go! Riktigt snygg klänning också, köp!

    SvaraRadera
  2. Hej vännen!
    Var stolt över dig själv! Du är så himlades duktig. Kram U

    SvaraRadera
  3. Som pappa brukar säga om jag velar: Hä ä bara å kööp!

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att du ska unna dig saker när du kämpar så bra och har så fina resultat - KÖÖÖÖP!!
    ~Titti

    SvaraRadera