onsdag 9 juni 2010

Bröllopsförberedelser!

Sitter och håller på med låtlistan till bröllopet och jag säger bara...hoppas det är många som gillar dansband!!! Nä, skämt åsido, det är svårt att göra en lista som ska passa alla gäster. Vill ju att det ska vara mycket folk på dansgolvet och mycket röj. Men jag har ju ett tag på mig att fixa en bra lista, ska nog gå vägen.

Klara sover hos mormor inatt. Hon ville låna henne igen, och det får hon så gärna. Mysigt att få en hel kväll bara med Ville. Har passat på och pysslat lite ute. Har bland annat planterat årets sommarblommor. Så nu får man väl säga att sommaren är här till slut.

Men nu ska jag nog passa på att gå och lägga mig. När jag har chansen att sova ordentligt är det väl bäst att ta den.

1 kommentar:

  1. Sov gott! Jag ska också fixa lite sommarplantor snart, blir faktiskt lite kul. Kanske de där gröna fingrarna växer fram till slut i alla fall...

    SvaraRadera