onsdag 23 juni 2010

Ny klänning

Här rullar det på. Pappa är här och hjälper till med altanbygget. Innertaket är snart på plats. De jobbar på som tusan, men det är ju ett jätteprojekt vi tagit oss an och många arbetstimmar kvar innan vi kan ha semester på riktigt. Mamma var hit en sväng igår och hjälpte till med barnen så jag kunde städa klart husvagnen inför helgens midsommarfirande.

Brudklänningen jag beställde i mars/april har kommit i veckan. Jag har ju redan betalat handpenning för den, men ska inte hämta ut den då jag provade den på Cinderella i måndags och den var alldeles för stor. Så stor att den inte går att sy in på ett bra sätt. Jag hoppades istället hitta en ny klänning på deras sommarrea då i princip alla klänningar var nedsatta med 20-50 %. Självklart lyckades jag bli förälskad i typ den enda klänningen som inte var på rea, men så får det vara. Den var fantastisk och jag längtar ännu mer nu tills jag äntligen får ha den på mig. 5 kg till och den kommer att sitta perfekt, så nu har jag verkligen en morot att sköta mig i sommar. Åhhh, den var så fin, så fin!

Nu är det dags att ge donnan frukost. Ajöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar