söndag 14 mars 2010

Helguppdatering

Det blir en snabbis idag. Klara har inte varit så nöjd här på kvällskvisten så vi har turats om att bära och nu börjar Johan att bli less, så det är snart dags för mig att ta över igen.

Helgen har varit lugn och mycket trevlig. I lördags var jag ju på bröllopsmässa på Sinnenas atelje. Inte så märkvärdigt alls, men alltid kul att se modevisningar med finfina klänningar. Åkte sen och hämtade Klara och drog iväg till skotertävlingen på Valls. Kul att se. Det är verkligen en spännande sport där det händer grejer hela tiden, men nog var ännu roligare att se när bror min körde. Nu kände man ju knappt till nån av förarna. På kvällen bjöds det på tacos hos mina föräldrar och sen hockey och mello. Hockeyn gick ju rent ut sagt skitdåligt. Trist att säsongen redan är slut. Både Maya och Ville ville stanna och sova hos ma & pa så vi fick åka hem med bara ett barn. Kul att de trivs så bra med sina kära mor och farföräldrar.

När vi kom hem satt jag och surfade ganska länge om bröllopsmusik. Finns många fina låtar och roliga Youtubeklipp att kolla på. Tiden rinner iväg ganska snabbt.

Dagen har bjudit på tvåårskalas i Munksund, i övrigt väldigt lugnt. Hela familjen har varit ganska trötta efter helgen. Nu är det snart dags för Agenda, tydligt tecken på att man blivit äldre =) Ser fram emot en vecka med många trevligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar