tisdag 16 mars 2010

Natten som gick var riktigt risig. Vid halv två hade jag knappt somnat och kl fem vaknade Klara och ville inte riktigt somna om. Så jag var riktigt trött idag, som tur var kunde jag sova lite middag hos svärmor på eftermiddagen.

Idag hade jag lunchdate med tjejerna på jobbet. Kul att träffa dem och hålla sig lite uppdaterad om vad som händer. Efteråt stannade jag en stund på stan och gjorde lite ärenden. Köpte mig ett par fina vita skor på H&M till rätt kurs dessutom, 200 kr. Köpte även en prickig topp, kändes lite rolig. Hängde även av en superfin grön vårjacka till Ville på InterSport. Kostade 400 kr. När vi ätit middag hos svärmor åkte vi tillbaka till stan så Ville fick prova jackan och då hade någon vänlig själ (gissar att det var samma som rabatterade våra vinterjackor) satt på en extraprislapp, så nu kostade den bara 290 kr. Otroligt schysst. Det var ju ändå vårens jacka. Jackorna vi köpte tidigare i vinter var utgående modeller och då kan man ju förstå att hon reade, men inte idag. Väldigt snällt måste jag säga.

Ikväll har jag sytt upp mina nya sovrumsgardiner, blev helt okej. För övrigt är jag väldigt glad över att Patrik Sjöberg åkte ut Mästarnas Mästare. Hade inte varit rättvist om han vunnit.

Nu hoppas vi på en bättre natt!

1 kommentar:

  1. Vilken mysig dag ni verkar ha haft (förutom minus på sovkontot då så klart)! Kram kram

    SvaraRadera