torsdag 25 mars 2010

Fin födelsedag!

Tusen tack alla kära vänner för alla gratulationer idag. Det värmer i lillhjärtat.

Idag har vi varit på bvc med Klara. Nu väger stortjejen 6100 g. Hon fick även två vaccinationssprutor vilket inte var populärt för damen. Barnen har varit hos mamma och pappa idag, vilket var väldigt bra så jag kunde baka inför kvällens kalasande och göra lasagne som vi ska äta i helgen i Ersis.

I helgen är det dags för den årliga Ersträskresan. Tyvärr kan inte alla följa av de som brukar, så vi blir bara två familjer, men det är ju inte så bara. Kan faktiskt bli lite skönt att det inte är så mycket folk. Ska bli supermysigt att få komma iväg en stund. Sitta i underställ och spela spel, kanske dricka en breezer eller två. Tyvärr verkar inte vädret bli det bästa, men det känns som det kvittar.

När jag lagt Ville ikväll och precis var på väg ut genom dörren säger han: - Mamma, det är bra med mig, jag är bara lite förkyld. Det verkade som att han försökte lugna mig, ifall att jag var orolig för han. Gullet!

Sitter och ser Lyxfällan och förundras hur korkade folk är egentligen. Nu tar bloggen helgpaus för i världsmetropolen Ersträsk finns ingen uppkoppling. Så trevlig helg mina vänner!

2 kommentarer:

  1. Ha det så underbart i Ersis!!! Kram från hon som inte följer med

    SvaraRadera
  2. Kommer på söndag

    SvaraRadera