onsdag 17 mars 2010

Sömnbrist

Fantastiskt härlig dag idag. Gick en prommis innan jag hämtade Ville. Hade med mig boben så han kunde åka ifall humöret inte var på topp, men det var det så vi gick hem och filosoferade. Mysigt. När vi kom hem spelade vi lite hockey ute, innan vi hade hockeyfika på bron.

Johan slutade kring halv två så då fick Ville gå ut igen. De körde fyrhjuling och grillade korv. Jag och Klara stannade inne och sov en stund för natten var verkligen inte bra. Jobbigt att aldrig få sova mer än 2-3 timmar i sträck. Vaknar inte den ena så vaknar den andra. Ibland känns det så himla orättvist att Johan får sova ostört varje natt. Han stiger ju i och för sig upp tidigt men behöver ju aldrig stiga upp på natten. Jag blir dessutom grymt påverkad i humöret när jag aldrig får sova ordentligt. Men det är väl bara att härda ut och hoppas att Klara slutar äta på natten ganska så snart.

Mamma och pappa kom och hälsade på ikväll. Pappa skulle mäta lite för att kunna beställa grejer till vårt kommande byggprojekt, nästan 40 kvm inglasning. Längtar!! När de åkte hem tog de med sig Ville, så förhoppningsvis blir det någon mindre uppstigning i natt.

Ikväll har jag hjälpt en vän med deklarationen. Riktigt kul att få sitta och vända lite papper.
Nu blir det sängen!

1 kommentar: