måndag 29 mars 2010

Bra dag het enkelt

Det känns som att det är mycket som ramlar på plats nu vilket känns fantastiskt skönt.

Idag blev vi bjudna på lunch i Roknäs hos världens bästa. Förutom god lunch fick jag även en födelsedagspresent (trots att vi inte ger nåt förutom när vi fyller jämnt, och det gör jag ju inte). Fick en fin orkidé och en trisslott. Vann två nya lotter, så vem vet, jag kanske är miljonär fast jag inte vet om det än.

Efter lunchen for vi till Böle där vi fick proffshjälp inför kommande uppträdande. Kommer att bli jättefint.

Ikväll har vi varit och firat svärmor som fyllt halvjämnt. Grattis, grattis säger vi.

Dagens trevligheter har avslutats med mindre trevliga saker. Har nämligen betalat räkningarna ikväll. Ojojoj. Min lilla föräldrapenning räckte ju knappt till elräkningen. Tur att vi har en till inkomst i hushållet.

Förresten, har kommit på att jag skulle vilja ha en cykelkärra, så jag får med mig båda barnen ut på äventyr i sommar. Är det någon som vill bli av med sin så vet ni vart ni ska ringa. Nu blir det Maria Montazami. Trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Du "glömde" din present här...så det kanske är jag som är miljonär! Kramen

    SvaraRadera