torsdag 18 mars 2010

Snart helg igen, tänk vad veckorna går fort

Det var nog för att jag skrev om sömnbristen igår som denna natt blev bättre än på länge. Hon kände nog att det var läge för skärpning =). Johan tog första tjorvet hon hade vid läggdags. Sen åt hon kring kl 3 och sen sov vi till strax före nio. Riktigt skönt.

Efter en prommis runt byn åkte vi till Öjebyn och hämtade upp mamma och Ville för att åka till stan och göra lite ärenden. Innan paltmiddagen så har vi sett lite videofilm sen förra året. Jag kan bara konstatera att vi borde spela in barnen lite oftare. Oj vad mycket som hinner hända på ett år.

Ikväll är det vinlotteri och jag hoppas verkligen att det är min tur att vinna ikväll. Vinhyllan håller på att gapa tomt.

Dagens bästa är dock att jag ska få proffshjälp med inbjudningskorten. Känns toppen. Jag är ju verkligen opysslig så dessa inbjudningskort har gett mig lite obehagskänsla i magen, men nu känns det mycket bättre. Ska försöka leta fram lite olika bilder att visa henne så hon vet ungefär hur jag vill att de ska se ut. Kommer att bli perfa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar