onsdag 19 januari 2011

Uppdatering på läggningsfronten

Klara somnade på mindre än tio minuter idag. Det går framåt. Tur man har gjort den här resan en gång förr och vet att det är värt det... Lätt värt det!

Har fått veta idag att en kollega i min ålder på Luleå-kontoret har en 7-årig flicka med en elakartad cancertumör i magen. Har precis läst hela hennes blogg och det är med tårar i ögonen jag sitter och skriver. Oj vad livet är skört och kan vända snabbt. Man ska verkligen passa på att njuta av livet och ta hand om varandra. Tackar Gud (fast jag inte ens tror på han) att vi har två friska barn. Skulle vara det absolut värsta som skulle kunna hända. Usch, vill inte ens tänka tanken.

Nu är det nog gonatt så jag är pigg och fräsch imorrn när klockan ringer.

1 kommentar:

  1. Tack för att du lämnade en kommentar på bloggen så jag hittade din! Kan vara roligt att läsa om något annat kul när man har det tungt. Kram på dej!

    SvaraRadera