tisdag 11 januari 2011

I'm lovin it

Två "riktiga" arbetsdagar avklarade...och jag älskar det. Det är hur kul som helst och jag njuter varenda sekund. Jag var lite ringrostig igår och ledningarna är lite längre än vanligt, men redan idag känns det mycket bättre så ge mig nån vecka så är jag nog på banan igen. Det blir en omställning för hela familjen att jag börjar jobba. Jag är helt övertygad om att Johan kommer att klara hemmalivet galant, tvivlar inte en sekund. Stora utmaningen blir nog för mig, men det blir en bra träning i att släppa kontrollen. Och det måste jag för att inte stressa sönder mig. Så jag tränar hela tiden på att släppa kontrollen, att alla saker inte behöver bli på mitt sätt osv. Och ni som känner mig bra vet att det här är en ordentlig utmaning men än så länge går det superbra.

Idag har vi även gjort ett ryck med tackkorten så snart kommer de. En stor sten som faller från mina axlar.

Nu blir det sängen, uppstigning 05.45 imorrn. Längtar redan (inte så ironisk som man kan tro)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar