lördag 1 januari 2011

Året som gått

11-01-01. Bra datum för mig som gillar ordning och reda. En dag som denna lämpar sig ganska väl för en sammanfattning av året som gick så den kommer här.

Årets händelse

Måste bli vårt bröllop. Den roligaste dagen i mitt liv med mycket kärlek, vänner, familj, skratt och dans...och bästa mannen såklart.


Årets utmaning


Helt klart Xtravaganza och mitt kämpande med vikt, träning och mat. Det har gått över förväntan att gå ner i vikt. Men slitet fortsätter. Varje dag. Hela året. Men det har helt klart varit värt det. Det bästa jag gjort för mig själv. Någonsin.


Årets projekt


Ja, det här året känns som om det varit fyllt av projekt. Bröllopet, vår stora fina inglasade altan och Knuff. Det sistnämnda känns som ett otroligt viktigt projekt - projekt utveckla Maria. Det har gått strålande måste jag säga. Känner ett helt annat lugn, är otroligt fokuserad och målmedveten. Vet nu med säkerhet att jag kan uppnå precis allt som jag bestämt mig för. Känns otroligt spännande och utmanande. Speciellt med tanke på att föräldraledigheten är över och "jobb-karriär-Marran" taggar igång och startar upp på måndag.


Årets lycka

Det är ju såklart våra fantastiska helt underbara barn. Ville och Klara. Ni gör varje dag värd att leva. Jag är så otroligt glad att jag får vara eran mamma. Jag ska göra allt jag kan för att ni ska bli bra, kloka människor. Ni är kärlek. Mina hjärtan.

Här skulle det egentligen komma en fantastisk bild på de små livet, men datorn strular lite och lillasyster har vaknat och är helt galen. Så här slutar nog den här sammanfattningen. Känns som att det varit ett riktigt bra år, men det bästa av allt är att jag är helt säker på att 2011 kommer att bli ännu bättre. Bästisbröllop och bebis för fina vänner, jobb, kurs, tjejmilen, fina vänner, semester, jobb, fina kvällar på altanen, vardag med bästa familjen och jobb. Oj vad jag längtar till mitt jobb. Och nu är det ju bara en dag kvar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar