måndag 3 januari 2011

Måndag...oj så kul!

Första jobbdagen är avklarad. Hur gick det då? Hur bra som helst. Det var riktigt kul. Kom på mig själv med att gå runt med ett leende på läpparna och det är ju inte helt fel på jobbet. Har ett par uppstartsdagar innan det drar igång på allvar på måndag. Som tur var kom C in en sväng så jag hann med lite kundjobb också. Kul, kul!

Har varit förbi hos S ikväll och kollat i hennes garderob inför onsdagens utgång. Ska bli riktigt kul. Taggad till tusen.

Har sett Året med Kungafamiljen idag. Jag struntar i alla skandaler under året. Jag älskar kungahuset, alla fina kläder och framförallt Victoria och Daniel. Så fina människor. Fick ståpäls igen, när jag såg bilder från bröllopet i somras.

Nu är det visst JVM-semifinal men jag funderar om det blir sängen för mig. Ska bara förbereda lite inför morgondagen.Tjingeling.

2 kommentarer:

  1. jag är också riktigt taggad! PARTYYY! eller nå.... :)

    kram

    SvaraRadera
  2. Och.. hoppas andra dagen gick lika bra som första. kram

    SvaraRadera