tisdag 18 januari 2011

Ännu en fantastisk Knuff-dag

Idag har vi haft näst sista Knuff-träffen. Förmiddagen handlade om att skriva CV och starta eget och inget av det är ju aktuelltför min skull, men alltid lär man sig nåt. På eftermiddagen fick vi jobba med en handlingsplan på hur vi ska ta nästa steg i karriären - karriärplanering helt enkelt. Jag har ju blivit mer och mer säker på vart jag vill och ännu tydligare blev det idag plus att jag idag fick konkretisera hur jag ska lyckas ta mig dit. Grymt inspirerande. Sen är det ju alltid lika kul att träffa alla härliga människor jag lärt känna sen i slutet av augusti. Tänker på dig lite extra idag Elvira.

Ikväll har vi haft 2/3 av familjen Persson/Johansson på besök. Trevligt med enkel vardagsmiddagsbjudning. Bra sätt att umgås helt enkelt.

Idag har vi påbörjat operation "få-Klara-att-somna-själv". Ikväll tog det en kvart. Känns helt okej för att vara första kvällen. Känns hoppfullt inför fortsättningen. Vi körde samma procedur när hon vaknade till för en stund sen och då tog det ungefär halva tiden. Håll tummarna att det går ännu bättre imorrn.

Nu ska jag se Hanna Hellquist nya program innan sängdags. Imorrn väntar frukostmöte med ett nytt nätverk i stan. Spännande att se vad det är för nåt. Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Fick också mail från det aktuella nätverket och såg där att du ska dit. Hoppas det blir trevligt :) kram

    SvaraRadera
  2. Å så spännande!!! Lycka till med allt!
    Och angående somnande så är det såååå värt det. Lycka till med det också!

    SvaraRadera