måndag 24 januari 2011

Sova sova säng säng säng

Då var det bokat! Flygbiljetterna till tjejmilen. Det bästa värdparet fick Jennie och Charlotta fick resan och boende till Tjejmilen i present för allt de hjälpte till med kring bröllopet. Sen har vi också fått med oss Sara i vår kvartett. Längtar massor, kommer att bli en riktig toppenhelg. Kollade flygbiljetter för ett par veckor sen och då fanns det riktigt billiga. Men de var tyvärr slut idag när jag skulle boka, men, men...det är bara att betala och se glad ut.

Sitter och funderar om jag ska se spårlöst med roknäskillen eller om jag ska gå och lägga mig. Det blir tidiga morgnar och för att orkamed barnen med bra humörkänns det vettigare att ta vara på sovtimmarna.

Idag har jag gjort en grej på jobbet som jag gruvat för sen jag började. Fick ett uppdrag typ första dagen som jag skjutit på lite, men idag var det dags. Det gick galant och betydligt fortare än vad det var räknat med. Nöjd och glad kunde jag gå hem idag. Skönt. Imorrn blir det kundbesök.

Kvällens läggning gick på ca 10 sekunder. Hon skrek alltså bara precis när jag gick ut. Vilken fröjd. Det gick så lätt. Alla ni som funderar på andra läggningsprocedurer. Testa! Det är så värt det.

Det blev visst inte sängen, sitter framför Spårlöst. Kommer säkert att bli några tårar innan kvällen är slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar