söndag 23 januari 2011

Fredag och söndag hela tiden

Riktigt kul med hockey igår. Första matchen för i år. God mat, trevligt sällskap och kul att få följa till den omtalade logen.

Idag har jag röjt undan i tvättstugan. Tagit mig en prommis medan jag lyssnade på P3-dokumentär om Hagamannen. Helt galet att jag bodde i Umeå under hela perioden, förutom vid sista överfallet vid Tegsbron. Otäck människa, men bra program.

Veckohandling, söndagmiddag hos mamma och pappa (som vi fräckt bjöd in oss själva på) och sen handboll där innan vi åkte hem och la barnen. Sen har det blivit Solsidan, Schulman show och den klassiska söndagsuppdateringen bland bloggarna. Nu blir det sängen. Tidig uppstignin imorrn så jag hinner med några km på löpbandet efter jobbet. Hoppas ni också haft en härlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar