fredag 21 januari 2011

Nu är det fredagsmys!


Äntligen helg. Det har varit en intensiv vecka på jobbet. Jag har massor att göra och hade önskat jag inte varit så ringrostig. Det tar mycket energi att komma tillbaka från föräldraledighet. Det tillsammans med att jag stigit upp mellan fem och halvsex hela veckan plus att Klara sovit dåligt gör att jag är grymt trött, grymt trött. Men det är kul, riktigt kul.


Var och tränade efter jobbet. När jag kom hem vid fem var middagen färdig. Blev tacos idag. Sen har hela familjen tagit en fredagsbastu. Lek och glada barn. Klara somnade på exakt fyra minuter idag. Ville la sig strax efter åtta efter lite tjat. Vi har ätit lite glass, sett På spåret och nu Skavlan. En bra kväll helt enkelt.


Imorgon verkar det bli fint väder (det var ju ett tag sen sist), så då blir det nog Vallsberget. Imorgon eftermiddag blir det att förena nytta med nöje då jag och några från jobbet plus ett gäng kunder ska till Skellefteå och se hockey. Det blir loge, middag och förhoppningsvis tre poäng. Just nu känner jag mig inte så peppad. Le och vara trevlig, ha chefen som kollar hur jag sköter mig =) Nä, det blir nog trevligt. Men innan dess hoppas vi på en riktigt lång natt.

2 kommentarer:

  1. hej vännen... ja hur gick det med den där hocky biljetten? du gav dig väl inte???? puss och tack för igår!

    SvaraRadera
  2. Hej bruden!
    Skönt att höra att det går bra på jobbet trots att du känner dig lite ringrostig. Tur att man har ett roligt jobb, det gör ju att man får ihop allt trots trasiga nätter och tidiga mornar.
    Ha en fortsatt trevlig helg
    Kram/Vickan

    SvaraRadera