torsdag 31 mars 2011

Vad ska man välja?

Johan och Ville är på hockey så jag och Klara har haft en tjejkväll. Nu sover hon sen en timme tillbaka. Själv sitter jag och funderar på hur jag bäst ska ta tillvara på den här egentiden. Det är inte ofta jag är själv hemma och får bestämma själv över fjärren. Nu är frågan bara, ska jag - sitta uppe och se hockeyn färdigt - passa på och gå och lägga mig och sova (ska ju ändå upp 5.10 imorrn) - planera lite inför sommarens bröllopet - passa på att se nåt annat än hockey, nu när jag ändå får bestämma själv vad som visas - förbereda morgondagens mentorsträff. - eller något helt annat Kjolfredag imorrn...eller klänningfredag rättare sagt.

1 kommentar:

  1. Hoppas du bara tog det lugnt och myste av ensamheten. Hoppas även ni får en trevlig helg!
    Kram U

    SvaraRadera