söndag 13 mars 2011

Skithelg!

Den här helgen går nog till historien som en av de sämsta, om än det ordnade upp sig lite på slutet. Vi har varit risiga. I lördags var det jag och idag var det Johan. Ni ska slippa detaljerna, men jag är glad att jag mår bättre nu. Alla planer jag hade om en massa familjemys, härliga aktiviteter, middagsbjudningar, kanske en sväng på stan, Nimbys, ute i det härliga vädret, kanske lunch ute osv osv osv - allt gick åt skogen. Istället har vi mest varit på dåligt humör. Besviken för att den härliga helgen uteblev. Men det får bli nya tag till veckan. Tur att barnen finns i alla fall. Mina fina kloka barn som är så himla roliga att vara med...


Ny vecka igen ja. Har som vanligt den här tiden grymt mycket att göra på jobbet. Ska försöka sy ihop två av de större uppdragen jag jobbar med. Ett av dem är riktigt stort och jag är ansvarig för att få ihop allt (med hjälp av super-C såklart). En riktigt bra kund som ligger mig lite extra varmt om hjärtat. Full vecka. Kul, kul!

Har klickat hem en klänning till sommaren bröllop också. Leverans i början av april. Blir spännande att se om den passar och om den är lika snygg i verkligheten. Tjingeling!

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att ni mår bättre! Blir riktigt spännande att få se vilken klänning det blev. Puss

    SvaraRadera
  2. Synd att helgen inte blev som ni tänkt er!
    Man får ibland ta en skithelg då och då- se det som om ni gjort bort eran för en tid framöver.
    Kul med bröllopskläder ju :) Jag har 2 i garderoben som skriker efter att få gå på fest medan jag skriker desperat efter att dom ska passa igen på min något vinterpösiga kropp. Vi får se om karaktären eller pösmunken vinner....
    Saknar er alla jättemycket. Fasen, det finns ingen årstid jag längtar hem så mycket som på VÅREN. Samma känsla varje år! Vårvintern finns iksom inte i Stockholm, det blir vår direkt. Nåja- det är bagateller. När man ser på nyheterna så får man skämmas över att man ens yttrar en klagan, vad har vi gjort i Norden för att vara så lyckligt lottade? Konstigt... och tacksam. Puss!

    SvaraRadera