fredag 11 mars 2011

Fredagsmys

Den 24 mars är det dags för bröllopsmässa på Statt i Piteå...och jag ska vara med!! Blev tillfrågad om jag ville vara representant för Xtravaganza tillsammans med Angelica på Korpen. Hon tyckte jag hade lyckats så bra och utvecklats så mycket så hon ville ha med mig som inspiration och förebild. Jag blev så himla glad! Mest för att jag blev tillfrågad, av alla Xtravaganzapersoner så valde hon mig. Sen gör det ju inte ont att jag får en månads träningskort (800 kr) och två gratisbiljetter till mässan. Så är det någon som är sugen på bröllopsmässa är det bara att höra av er.

Imorse när jag kom ner tio över fem hittar jag Ville sovande på soffan i vardagsrummet med tv-shop på tv:n. Jag hörde att han gick på toa inatt, men trodde att han gick och la sig igen. Nädå...han trodde det var morgon och gick ner och såg tv. Han har varit riktigt speedad ikväll. Tecken på en trött kille. Så båda barnen låg kl åtta. Så nu sitter vi och ser slutspurten på På Spåret. Är grymt imponerad över hur fantastiskt duktiga de är.

Nu hoppas vi att det ska vara bra väder imorrn så vi kan vara ute och leka. Kanske till och med grilla en hamburgare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar