tisdag 22 mars 2011

Bra tajming

Vaknade precis - alldeles lagom till att se Luleå gå och vinna på bortaplan i semi nr 1. Nu blev det ännu roligare med biljetterna till söndagens match som jag ska hämta ut imorrn.

Har haft Jempan och Melle på middag ikväll. Kul att äntligen kunna ses. Har haft lite Jennieabstinens sista tiden, men det lär vi råda bot på i helgen och det är jag glad för. Nu väntar två kvällar borta från barnen. Imorrn är det förskole- och skolråd kring ev nedläggning av Svensbyskolan och torsdag är det för bröllopsmässan där jag ska vara med och representera Xtravaganza. Sen är det ju dags för en väldigt speciell födelsedag på fredag som följs av en helg full att trevligheter. Ganska nöjd just nu!

2 kommentarer:

  1. Ja men just ja, super, det blir ju kul att testa! Blir en härlig helg. Puss fina!

    SvaraRadera
  2. Hahaha!
    Satt precis och undrade vem det kunde vara som fyllde år! När polleten äntligen trillade ner så kände jag mig inte riktigt klok.... :)

    SvaraRadera