torsdag 17 mars 2011

Veckosammanfattning

Jag och min man fick en lunchdate på tu man hand idag. Besökte den nyöppnade restaurangen Järnspisen. Jag var väl inte överväldigad över lunchen, men det kan säkert bli jättebra. Kul med en finare restaurang i stan i alla fall. Kände att jag behövde lite uppmuntran efter en liten grej på jobbet. Inget allvarligt, men blev lite besviken och låg ett tag. Nya tag imorrn.

Veckan har annars rullat på som vanligt. Jobb, träning, lek med barnen, lite tvätt, tv och dator mm. Nu är det äntligen fredag igen. Känns som att den här helgen blir bättre än den förra. Förhoppningsvis är det fint väder så vi kan vara ute på dagen. Kanske Vallsberget eller Fästnäsbacken. Igår när vi var i pulkabacken säger Ville:

- Mamma, du och pappa är miffon!
- Men Ville, så där får man inte säga.
- Men miffo betyder ju att du och pappa är världens bästa föräldrar!

Sötrumpa! Det märks så tydligt att han verkligen uppskattade spontantid i backen, utelek och föräldratid. Bättring där då!

Lördagkväll är vi bortbjudna på middag i Luleå. Det ser jag verkligen fram emot. En vuxenkväll med finfina vänner. Najs!

Finfredag imorrn. Tror vi kör på leopard, eller vad säger du Mary?!

3 kommentarer:

  1. Å nu skulle jag verkligen vilja umgås med er, måste se till att det blir av snart. Puss

    SvaraRadera
  2. Im with you sister!
    Ha en skön helg. Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja skrämd blev man ju alltid. Tur att både föräldrar och svärföräldrar har sinnet i behåll så man slipper bråk kring slöja...Däremot att glömma Melker någonstans verkar ju lätt hänt...:). Träffas gärna tisdag eller onsdag, vilket som passar för oss. Puss och sov gott

    SvaraRadera