söndag 27 mars 2011

Luleå hockey tjalalalala!

Lite bloggtorka på sistone. Energin har helt enkelt gått till annat. Till att fylla år till exempel. Har haft en helg full av födelsedagsfirande, fredag, lördag och söndag. Är väldigt nöjd med fina presenter och framförallt med att få vara med familj och vänner hela långa helgen. Jag fyllde ju 32 år, men igår var det dags att casha in min trettioårspresent. Blev riktigt ompysslad och bortskämd av min finaste vän. Vi började med loppis och promenad i våra gamla hoods med mycket tid för ostört prat. Sen fick jag en helkroppsmassage på deras inglasning, ansiktsmask och fotbad. Vi såg hockey och sen en fantastisk trerättersmiddag. En riktigt bra trettioårsdag med andra ord. Idag har vi varit på plats i Coop Arena och tyvärr fått se Luleå förlora för andra gången i helgen. De var inte värda att vinna. Synd att de inte bjöd upp till bättre motstånd. Fick däremot tårar i ögonvrån innan matchen började. Hela hallen stod upp och applåderade i över tio minuter. Grym stämning, till att börja med i alla fall. I takt med att Luleås spel blev sämre och sämre så sjönk också stämningen. Nu ska vi försöka få tag på biljetter till torsdagen match. Hoppas vi lyckas. Ny vecka väntar. Den börjar bra med frissabesök imorrnkväll. Nu ska jag nog se Schulman show innan läggdags. Tjingtjong!

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott vannen! Visste ju att du fyllde ar samma dag som Camillas brollop men det gick mig visst helt forbi. Verkar som att du haft en harlig fodelsedag och helg iaf. Hoppas ni har det bra hemma. kram kram

    SvaraRadera