tisdag 1 februari 2011

Sjuk, sjuk, sjuk

Ligger i soffan och hostar och snörvlar. Var ju förkyld förra veckan, men tyckte att det började vända i helgen, men så i söndags slog det till med buller och bång igen. Så i veckan har jag gått på vilja. Energin har räckt till jobbet och knappt det. Det är helt sjukt hur mycket snor det kan rymmas i ett huvud.

Det händer inte så mycket mer än så. Har förresten börjat om helfarten igen. Nu är det nystart med mat (egentligen utan mat) och så fort jag blir frisk är det uppstart med träningen igen. Det som är skönt när man är sjuk är att jag faktiskt märker att jag mår bättre när jag tränar. Hoppas bara att jag blir frisk snart så inte träningsuppehållet blir för långt. Nu ska jag se vem som får pengarna i Den hemlige miljonären. Sen blir det sängen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar