onsdag 23 februari 2011

Lilla lördag

Tack snälla ni för alla fina kommentarer, både här på bloggen, via sms och lajv. Det värmer i hjärtat att jag har så fina vänner, familj och släktingar...och grannar! Det gör det också lättare att kämpa på när jag vet att så många hejar och stöttar. För kämpa det lär jag få fortsätta göra så länge jag lever, men nu har jag mer verktyg för att klara av alla frestelser.

Har börjat om att äta idag till middag. Blev köttbullar och potatis och rivna morötter. Supersmarrigt! Egentligen ska man ju vänja magen sakta, men jag hoppade över det då jag har ganska tålig mage. Men den har sagt ifrån litegrann med liiiite magont nu på kvällen.

Nu ska jag sluta prata mat och vikt här på bloggen. Antar att ni är less vid det här laget.


Ser verkligen fram emot helgen som kommer. På fredag börjar det med ett härligt knytkalas med fina, fina. Sen på lördagmorgon åker vi ju iväg till Skellefteå för att bo på hotell med hela familjen Öberg/Berg/Burman. Jag har lovat Ville att vi ska hoppa i sängarna, äta på restaurang, våfflor till frukost och bada i hotellets jacuzzi. Ska bli helt fantastiskt härligt! Bra sätt att ladda batterierna på känner jag. Vi har högsäsong på jobbet och jag skulle kunna jobba precis hur mycket som helst, hinna träna tre gånger i veckan och vara med barnen (och Johan). Tur att Johan tar ett större ansvar här hemma nu när han är föräldraledig.

1 kommentar:

  1. Så himla härligt jobbat!!! Njut av helgen som kommer och det NYA livet. Stor kram till dig!

    SvaraRadera