tisdag 15 februari 2011

Istället för porrsurf

Har varit en bra dag på jobbet idag. Hann jobba lite själv innan jag tog hand om vår nyanställda Stina. Tycker lite synd om henne. Det är ju huuur mycket som helst att lära sig och det är mycket nytt, man känner ingen och vet inte hur nåt funkar. Men jag tror jag skötte mig ganska bra idag. Hon var i alla fall toppen, kommer att bli bra det här.

Har varit lite jobbig matkväll, men det kompenserar jag med att sitta och känna på mina nyckelben. Lite knäppt kanske, men det funkar. Sen sitter jag och matsurfar. Har hittat massor med bra recept som jag längtar till att testa. Kanske jag delar med mig om det blir succé.

Nu Jakten på Lycka, svt2!

2 kommentarer:

  1. Är det möjligtvis Stina Wiksten??? Jag är kompis med henne, gick gymnasiet tillsammans. Har för mig att hon sökt jobb hos er. Hälsa henne så hjärtligt isf.

    Tycker du e så himla duktig och stark som hinner med både jobb, familjen, träning och allt kring maten. You go girl!

    Gällande tjejmilen kommer du sväva fram, vi kan stå längst banan och hejja på dig :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Du är grym som fixar mat och träning på det sätt du gör det men jag måste erkänna att det låter underligt det där med nyckelbenen... Men alla knep som är bra är väl just det- bra knep.:)
    Var snäll mot dig!
    Många kramar från mig!

    SvaraRadera