lördag 5 februari 2011

Bara tre veckor kvar...

Bjuder på en bild från höstens höjdpunkt


Ett tag sen sist, men ni har nog inte missat nåt. Vardagen rullar på med jobb och sen ett par timmar med barnen innan läggdags. Kvällen avrundas med en stund framför datorn innan jag sover min skönhetssömn.


Träffade min fantastiska mentor Eva igår och det ger energi minsann. Hon är så klok och säger så bra saker, peppar och inspirerar. Nu gäller det bara att ta tag i de saker vi pratat om...


Snart en vecka på helfart. Det går faktiskt riktigt bra om än jag är hungrig emellanåt. Jag ska köra tre veckor till och det är ju faktiskt ingenting. Det är bara att kämpa på. Vissa dagar är dock lite jobbigare än andra, tex fredag, lördag och söndag. Just nu sitter till exempel resten av hela fina familjen Berg/Öberg/Burman och äter grillat och pommes. Tänk att man missade premiärgrillningen i år. Fast det lär jag hinna ta igen. Innan sommaren är slut brukar man ju vara ganska less på grillat.


Idag har vi också bokat en hotellweekend sista helgen i februari. Våra föräldrar fick nämligen det av oss i julklapp så snart bär det av till grannstaden i söder för lite shopping, mys, bad och god mat. Ska bli väldigt trevligt och det känns som en bra belöning efter helfarten.


Johan och svärfar har varit och lagat en av våra bilar idag. Nästa lagas ev till veckan. Bra med händiga karlar. Undertiden böt jag bort Klara mot Maya och drog tillsammans med Ville till Hortlax för bad. Turligt nog hoppade även JP och Melle ner vilket var en trevlig överraskning.


Ikväll blir det mello för hela slanten. Förhoppningsvis får vi oss en glimt av Jempan och Carro som är där och ser. Förväntar mig en stor skylt brudar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar